ინტეგრირებული
გაკვეთილი : ინგლისური ენა, ხელოვნება,მათემატიკა
მიზანი/თემა:
„ Let’s have city tour! “ - მოგზაურობა ქალაქში
(ექსკურსია ქალაქში)
მოსწავლეები გააერთიანებენ წინარე ცოდნას, მოხდება ასებული
ცოდნის გამოყენება პრაქტიკულ გარემოში, მოახდენენ მიღებული ცოდნის სინთეზს შექმნიან
პოსტერებსა და გააკათებენ პრეზენტაციებს.
მოსწავლეებში განვითარდება და დაიხვეწება ორგანიზებულობის
და თანამშრომლობის უნრებიც, ჩამოუყალიბდებათ და დაინახავენ სწავლის ეფექტიანობას რეალურ
გარემოში.
თემები რომელთა გაერთიანებაც განხორციელდება არის სასწავლო სახელმძღვანელოდნ,
ასევე მოსწავლეთა ინტერესების გათვალისწინებით მოხდება ჯგუფებისათვის თემების შერჩევა
,განაწილება. ეროვნული სასწავლო გეგმით განსაზღვრული მიმართულებებისა და რეკომენდიებული
შინაარსის მიხედვით, მოხდება ინგლისურ ენაში, ხელოვნებაში და მათემატიკაში მიღებული
ცოდნის ინტეგრირება/ გამოყენება.
ეროვნულ სასწავლო
გეგმასთან კავშირი:
ინგისური ენა :
მიმართულება : მოსმენა : უცხ.დ3 .2.მოსწავლეს შეუძლია მოსმენილი ილუსტრირებული
მინიდიალოგების/ მონოლოგების გაგება.
უცხ.დ.III.3. მოსწავლეს შეუძლია მოსმენილი ილუსტრირებული აღწერითი/ნარატიული
ხასიათის ტექსტების გაგება.
უცხ.დ.III.4. მოსწავლეს
შეუძლია შინაარსის გასაგებად სათანადო სტრატეგიების გამოყენება.
მიმართულება:
კითხვა: მოსწავლეს შეუძლია მცირე ზომის ტექსტების გაშიფრვა-წაკითხვა.
უცხ.დ.III.6. მოსწავლეს შეუძლია ილუსტრირებული ტექსტების გაგება და მათში ინფორმაციის მოძიება.
უცხ.დ.III.7. მოსწავლეს გამომუშავებული აქვს ტექსტზე მუშაობის
საწყისი ჩვევები და სტრატეგიები.
მიმართულება
: წერა : უცხ.დ.III.8. მოსწავლეს
შეუძლია მარტივი წერითი კომუნიკაციის განხორციელება.
მიმართულება
: ლაპარაკი: უცხ.დ.III.9. მოსწავლეს გამომუშავებული აქვს საბაზო ფონოლოგიური უნარ-ჩვევები.
უცხ.დ.III.10. მოსწავლეს შეუძლია
ტექსტების ზეპირად თქმა და ლექსიკური ცოდნის გამოვლენა.
უცხ.დ.III.11. მოსწავლეს შეუძლია მარტივ ინტერაქციაში
მონაწილეობა.
მიმართულება : კულტურათა დიალოგი: უცხ.დ.III.12. მოსწავლეს შეუძლია ინფორმაციის ამოცნობა კულტურის სფეროდან, უცხო და მშობლიური სოციოკულტურული გარემოს ერთმანეთთან შედარება.
მიმართულება:
სწავლის სწავლა : უცხ.დ.III.13. მოსწავლეს
შეუძლია სასწავლო საქმიანობის ორგანიზება.
უცხ.დ.III.14. მოსწავლე აქტიურადაა ჩაბმული სასწავლო პროცესში.
უცხ.დ.III.15. მოსწავლეს შეუძლია თანაკლასელებთან, მასწავლებელთან თანამშრომლობა.
უცხ.დ.III.16. მოსწავლეს
შეუძლია არსებული რესურსების გამოყენება და ახლის შექმნა.
მათემატიკა
მიმართულება:რიცხვები და მოქმედებები
V.4 იყენებს და ერთმანეთთან აკავშირებს ზომის სხვადასხვა
ერთეულებს
ხელოვნება:
ს.გ
V.2 მოსწავლეს შეუძლია მიზანმიმართულად გამოიყენოს სახვითი ხელოვნების ელემენტები და პრინციპები
ნამუშევრის შექმნისას.
ს.გ.V.2.მოსწავლე მიმართავს სხვადასხვა მასალას, ტექნიკას და პროცედურას ნამუშევრის შექმნისას
და შეუძლია მათი შემოქმედებითად გამოყენება.
ს.გ.V.5. მოსწავლეს
შეუძლია დაგეგმოს და შეასრულოს სხვადასხვა
სახის სამუშაო
ს.გ.V.6 მოსწავლეს
შეუძლია ითანამშრომლოს სხვებთან, როგორც საკუთარი,
ისე საერთო მიზნის მისაღწევად.
წინასწარი ცოდნა
: ინგლისური ენა : მოსწავლეებმა
იციან კონკრეტული ლექსიკა და სიტუაციური დიალოგები, ახდენენ შესწავლილი დიალოგების
პრეზენტირებას, აქვთ განვითარებული ე.ს.გ-თი განსაზღვრული მიმართულებებში აღნიშნული
უნარები :მოსმენის, წერის, კითხვის ლაპარაკის
და საქმის ორგანიზებულობა ( კულტურათა დიალოგი / სწავლის სწავლა) ფლობენ ახლანდელ დროს
და წარსულ დროში კონკრეტულ ზმნებს რომელთა რეალიზებასაც ახდენენ დაგეგმილ დიალოგებში.
ფლობენე ზედსართავი სახელის შედარებით ხარისხს, ციფრებს -ანსხვავებენ სიდიდეებს .
მათემატიკა: მოსწავლეებმა
იცნობენ დროის,სიგრძისა და მასის სხვადასხვა
ერთეულებს.მეტ-ნაკლებად შეუძლიათ შესაბამისი კავშირების დადგენა, აღწერა და დანიშნულებისამებრ
გამოყენება.
სასწავლო მასალა
და ტექნიკური რესურსები: ინგლისური ენა : სახელმძღვანელო „ English world 3 ‘’ _ში მოცემული
დიალოგები, პოსტერები - რომელზეც ასახულია
კონკრეტული განსახილველი თემები ჯგუფურად შექმნილი ...........
ხელოვნება: ფორმატები, გუაშის
საღებავი, ფანქრები, წებო, მაკრატელი, თაბახის ფურცლები, ფერადი ფურცლები, „სკოჩი“
შეფასების საგანი
და პროცედურები : ინგლისური ენა : შეფასება მოხდება წამახალისებელი სერტიფიკატებით-
განმავითარებელი გზით - სერთიტიფიკატზე წარწერით
„ აქტიური მონაწილე ქალაქის ტურისა“ „ An active
participant of the city tour “
დაკვირვებისა და ანალიზის ობიექტი შეფასებისა იქნება
-პრეზენტაცია, მსჯელობა თითოეული ჯგუფი მიიღებს განმავითარებელ სიტყვიერ შეფასებას.
მათემატიკა: განმავითარებელი
სიტყვიერი შეფასება.მოსწავლე შეფასდება შემდეგი აქტიბობებით: ტერმინოლოგიის კორექტულად
გამოყენება;ყოველდღიურ ცხოვრებაში მათემატიკური ობიექტების ამოცნობა და პრაქტიკული
გადაწყვეტილებების მიღება.
ხელოვნება :
განმავითარებელი
მუშაობის ორგანიზების
ფორმა :
ინგლისური ენა
/ მათემატიკა/ ხელოვნება : ინდივიდუალური/ ჯგუფური/ როლური
მოსწავლეთა რაოდენობა
: 25 ( მოსწავლეები დაყოფილები იქნებიან 5
ჯგუფად- თითოეულ ჯგუფში 5 მოსწავლე)
პროცედურები
: ინგლისური ენა :
1) We’re
rushing through the stations ( Karchava
sandro) (მივიჩქარით სადგურისკენ)
We’ve got tickets for the train (
Mamatsashvili Mariam) ( ჩვენ გვაქვს ბილეთები მატარებლისათვის)
მათ:
რომელ საათზე გადის მატარებელი? ( 9სთ 15 წუთზე
)
მ
ათემატიკური ჩაკითხვის თარგმანი:
What
time does the train leave? ( ლომიძე დავით)
It
leaves at quarter past nine ( Emilia Ismailova)
We’re
visiting the city ( Lomidze David) ( ჩვენ უნდა მოვინახულოთ ქალაქი)
Then we’re
coming home again ( Ismailova Emilia / Kotolashvili Mariam) ( და შემდეგ ვბრუნდებით
სახლში კვლავ
ხელოვნება: პეიზაჟის რომელ სახეობას
მიეკუთვნებდით ქალაქის ხედით დახატულ სურათს
( პასუხი : ურბანისტულს) კიდევ როგორი პეიზაჟის დახატვა შეგიძლიათ?
მათ:
რომელ საათზე დავბრუნდით სახლში?( 1 სთ 20 წუთზე ანუ 13 სთ და 20 წუთზე ) რა დრო დავხარჯეთ
? რამდენი საათი და რამდენი წუთი? ( 4 სთ და 5 წუთი ) What time did we
come back home? ურჯუმელაშვილი
At
twenty minutes past one ( ქარჩავა)
What
time did it take you? (Gelashvili )
How many hours and minutes
? ( Shamatava)
Four hours and five minutes
( Lomidze)
წუთებით
გამოვსახოთ დახარჯული დრო.( 4
60 +5 = 245 წუთი ) ( Natia Sanaia)
მთელი ჯგუფი მუშაობს ანგარიშობს
2) (გაგა ღვალაძე ) we were in the sports shop - ჩვენ ვიყავით სპორტის მაღაზიაში
Oh, look!
There ‘s a centimeter - ოუ ,შეხედე იქ სანტიმეტრია ( გაბინაშვილი ანა
)
Let’s know
how tall we’re - მოდით გავიგოთ რა სიმაღლეები ვართ ( სოფო პაპულაშვილი)
-How tall are you Giga? ( ბერაია) რამ სიმაღლე ხარ გიგა?
_I’m one metre 40 centimetres (გიგა ჟ) 1მ და 40 სანტიმეტრი
ანუ
რამდენი სანტიმეტრი? (natia sanaia) ( 140
10= 1400 მმ
(
140 სმ) მილიმეტრებში ეს რამდენია?
როგორ
გავიგეთ ?) (natia sanaia)
კლასი
ერთვება და პასუხობენ.........
-I’m taller
than you.(ბერაია) მე უფრო მაღალი ვარ ვიდრე
შენ
8 სმ_ით
ანუ 80 მილიმეტრით -სანაია ( ჩაკითხვა)
_ How long
is your hand? (გიგა ჟ) რა სიგრძისაა შენი
ხელი?
-I don’t
know. ( ბერაია ) არ ვიცი
-Let’s
measure it. (გიგა ჟ) მოდი გ ავზომოთ
რომელი
ერთეულით უფრო მოსახერხებელია ხელის გაზომვა?
(სანაია)
-It’s 20 centimetres long. ( ბერაია) ის თითქმის 20 სანტიმეტრის სიგრძისა
ანუ მეტრის რა ნაწილია?
( მეტრის მეხუთედი ყოფილა დაახლოებით) ( სანაია)
კლასი
პასუხობს ერთვება : მეტრის მეხუთედი ყოფილა დაახლოებით
_ How wide is your hand? ( გიგა ჟ) რა სიგანისაა შენი ხელი?
-It’s 5
centimetres wide ( ბერაია) 5 სანტიმეტრი სიგანის
ეს მილიმეტრებში რამდენია? (სარდლიშვილი)
ბერაია-
5X10 =50 მმ
- Your hand
is wider than my hand. (გიგა ჟ) შენი ხელი უფრო
ფართეა ვიდრე ჩემი
-It’s longer
too. ( ბერაია) ის უფრო გრძელიცაა.
ანუ
რომელი სიდიდის გამოყენება უფრო მოსახერხებელია ამ შემთხვევაში? ( კითხულობს მათემატიკის
მასწავლებელი)
გაბინაშვილი
: სანიტიმეტრი
ხელოვნება : რამდენჯერ შეიძლება
ჩაეტიოს ზრდასრული ადამიანის სხეულში თავი? ( 7-8 ჯერ და ხდება ჩამოყალიბება ესკისზე)
მოზარდის სხეულზე? ( 5-6 ჯერ ხდება
ესკიზის შესრულება)
2) Music shop:
მისიკალური მაღაზია
We were in the music shop -ჩვენ ვიყავით მუსიკალურ
მაღაზიაში ( ჯავახიშვილი ლია)
There
were CDs in the windows – სდი დისკები იყო ვიტრინებში ( სანაშვილი ალეკო)
There
were old and
new instruments in the shop -მაღაზიაში ძველი და ახალი
ინსტრუმენტები იყო ( ურჯუმელაშვილი ნინო)
First there was a phonograph, Thomas
Edison invented it in 1877. (
დათო ჯავახიშვილი)
ეს
მერამდენე საუკუნეა? - სანაია
მე-19.
თუ მე-18 საუკუნეა (ოსკანი ემინე)
( აქ ჩაერთვება მათ მასწ და ახსნის რომ ეს არის მე-19
საუკუნე)
After that there was a gramophone , it
played round flat discs. ( დათო ჯავახიშვილი)
ის
უკრავდა 50 წუთით მხოლოდ. ( ლია ჯავახიშვილი)
თავდაპირველად
იყო ფონოგრაფი, ტომას ედისონმა გამოიგონა ის 1877-ში, ამის შემდეგ იყო გრამაფონი ,
ის ბრტყელ დისკებს უკრავდა.
We saw a
microphone too -ჩვენ მიკროფონიც ვნახეთ (
შამათავა ლიზი)
The new
gramophones were smaller, than the older ones - ახალი გრამაფონები იყო უფრო პატარა
ვიდრე ძველი ( შამათავა ლიზი)
Later people invented a CD player. We can easily use it in our
bedrooms- მოგვიანებით ხალხმა გამოიგონა სდი პლეერები, ჩვენ შეგვიძლია მარტივად გამოვიყენოთ
ისინი ჩვენს საძინებელ ოთახში. (
ურჯუმელაშვილი ნინო)
და
შეუძლია 5 საათი დაუკრას. ( კაპანაძე )
რამდენჯერ გაუმჯობესდა? ( სანაშვილი)
სიჩუმე
პასუხი არ არის...........
( აქ დაეხმარება
მათ მასწ) - 5სთ რამდენი წუთია ბავშვებო? (მასწ).-
ჯგუფი
პასუხობს : 300 წუთია
300 წუთი რამდენჯერ მეტია 50 წუთზე ბავშვებო? ( მასწ) -
ჯგუფიდან
: 6 ჯერ
We also saw
an Ipod – we can take it everywhere it’s
small and cosy. ჩვენ ასევე ვნახეთ აიპოდი, ჩვენ შეგვიძლია წავიღოთ ის ყველგან , ის პატარაა და მოსახერხებელი.
ხელოვნება : რა მასალა გამოიყენეთ აიპოდის კომპოზიციის შესასრულებლად?
როგორი ფორმის არის? და რა დანიშნულებას ასრულებს?
3) Mobile
and a computer shop - მობილურისა და კომპიუტრერის
მაღაზია
We
visited mobile and a computer shop - ჩვენ
ვესტუმრეთ მობილურებისა და კომპიუტერის მაღაზიას ( ისმაილოვა ემილია )
Mari
liked a red mobile phone- მარის მოეწონა
წითელი მობილური ტელეფონი (ლომიძე დავით)
But she
didn’t buy it - მაგრამ მან ვერ იყიდა ის (
ქოთოლაშვილი მარი)
It was very expensive, she bought a cheaper blue
phone ( ლომიძე დავით)
Here ‘s a conversation with the shop assistant - აი დიალოგი მაღზიის ასისტენთან
( ისმაილოვა ემილია/ ქოთოლაშვილი მარი)
-Good morning Madam? Can I help you? -სანდრო
( დილა მშვიდობისა ქალბატონო, შემიძლია დაგეხმაროთ?)
-Yes, can I see that red mobile phone ? დიახ, შემიძლია ვნახო ის წითელი მობილური? ( მამაცაშვილი
მარიამი)
-Of course, here you are . რა თქმა უნდა ინებეთ ( სანდრო
ქარჩავა)
- How much does it cost? რა ღირს? ( მარი. მამაცაშვილი)
-It costs
100 $ -ასი დოლარი ( სანდრო)
ეს
რამდენი ლარია? 100
1ლარი 80 თეთრი= 180 ლარი( აქ ჩაერთვება მათემატიკის მასწავლებელი და დაეხმარება
ბავშვებს ფულის დახურდავებაში)
- Oh! That’s
very expensive. ოჰ, ძალიან ძვირია -(მარი მ)
_ The blue one is cheaper. ლურჯი უფრო იაფია ( სანდრო)
-Really? How much is that? მართლა? რა ღირს ის? ( მარი)
- It’s 50 $.
-50 დოლარი ( სანდრო) 100 დოლარი თუ 180 ლარია 50 დოლარი მისი
ნახევარი იქნება.
180:2
=90 ლარს.( მარი მამაცაშვილი)
-Excellent
! Here’s 50 $ შესანიშნავია ( ინებეთ 50
$)
ხელოვნება : წითელი და ლურჯი რომელ
ფერებს მიეკუთვნება , შედგენილს თუ ძირითადს? რატომ არის ძირითადი ფერი? კიდევ რომელი
ფერებია ძირითადი?
4) we were
in the clothes shop - ჩვენ ვიყავით ტანსაცმლის მაღაზიაში ( გელაშვილი ოთო)
ვალუტის დახურდავება
|
|
1 $
|
1ლარი და 80 თეთრი
|
1
ევრო
|
2ლარი და 40 თეთრი
|
სადაც
ყველა ნივთს ფასი დოლარებში ან ევროებში ეწერა.
( გორგაძე)
- How much is that hat? რა ღირს ის ქუდი? ( გამხიტაშვილი)
–it’s 50 $ - 20 დოლარი ( გელაშვილი)
ეს
რამდენი ლარია? (გამხიტაშვილი)
მასწ
დახმარება: -ბავშვებო 100$ რამდენი ლარი იყო? ბავშვი.- 180 ლარი მას.
სანაია: -20$
რა ნაწილია 100$-ის?
გამხიტაშვილი: მეხუთედი და ამიტომ 180:5=36 ლარს.
-
How
much are the jeans ? რა ღირს ის ჯინსი? -დოღაძე
-
They
‘re 25 $ - 25 დოლარი ( ჟვანია
) 180 : 4= 45 ლარი
-
Oh,
it’s very expensive - ოჰ, ძალიან ძვირია,
I’ve not much money მე არ მაქვს ბევრი ფული ( დოღაძე)
-
Take
the cheaper one, here you’re - აიღეთ უფრო იაფი, ინებეთ (ჟვანია)
-
Oh , nice . I like it ლამზია( კარგია ) მომწონს ( დოღაძე )
-
How
much are these jeans
? რა ღირს ეს ჯინსი? ( დოღაძე)
-
They
are 10 ევრო - ( ჟვანია)
-
სანაია: კლასს: რამდენი ლარია 10 ევრო?
10
ევრო იქნება 24 ლარი. ემინე ოზქანი
-How much
the suit cost? რა ღირს კოსტუმი ( გამხიტაშვილი ვ)
-It costs one hundred E-ის ღირს 100 ევრო ( გელაშვილი)
ჯგუფი : 100 ევრო არის 240 ლარი.
- And what
about that suit? და რას იტყვით იმ კოსტუმზე? ( რა ღირს ის კოსტუმი) ( ვ.გამხიტაშვილი)
-It costs
200 $ - ის 200 დოლარი ღირს ( გორგაძე ანა)
გამხიტაშვილი : 180 გამრავლებული 2ზე _ 360 ლარი???
Yes
( გორგაძე)
How much is
the dress? რა ღირს ის კაბა? ( გორგაძე ანა)
It is 120 $.
– 120 დოლარი ( დოღაძე ლიზა)
And how many
Laries ? ( გელაშვილი)
კლასი ჩუმადაა.....
სანაია: მასწავლებლის დახმარება: 100$ და 20$ ცალ-ცალკე ხომ გამოვთვალეთ
ბავშვებო. აბა გაიხსენეთ.
ჯგუფი
პასუხობს : 180 ლარი და 36 ლარი უნდა შეკრიბონ.
ესეიგი
ის კაბა 216 ლარი ღირს ის კაბა.
ხელოვნება : ბავშვებო , ჯინსი, კოსტუმი
კაბა, რომელ დარგს მიეკუთვნება? ( საყოფაცხოვრებოს) ვინ ქმნის ტანსაცმლის ესკიზს ადამიანისათვის?
( დიზაინერი, მოდელიორი) რა მასალას იყენებს ის ამ პროდუქტის შესაქმნელად? რა ფერის
არის ჯინსი? ( ლურჯი, ცისფერი) რომელი ფერის პიჯაკი არის შერჩეული? რატომ? ( შექმენით კაბის რამოდენიმე ეკიზი 2 წუთში)
5 At
the Greengrocer's ხილბოსტნეულის მაღაზიაში
დოლიკაშვილი :
How much are these bananas?
Kapanadze : They cost 3 Lari
DolikaShvili
: I want to buy two kilos and five
hundred Grammes . how much will it cost?
მასწავლებლის
დახმარება: რა ეღირება 2 კგ ბანანი თუ 1 კგ
3 ლარია?
დოლიკაშვილი : 6 ლარი
მასწ: 500 გრამი კგ-ს რა ნაწილია?
ივანიშვილი : ნახევარი
მასწავლებელი: ანუ ? ნახევარი კგ რამდენი
ლარი ეღირება?
ჯგუფი პასუხობს : ერთი ლარი და 50 თეთრი
დოლიკაშვილი : ესეიგი 7 ლარი და 50 თეთრი
უნდა გადავიხადო
ოზქანი : (ამიწონეთ
1 კგ და 200 გრამი ვაშლი) I want one kilo and two hundred
gramme apples
ივანიშვილი: how much are the apples? (რა ღირს
ვაშლები )
უყურებენ მასწავლებელს და ერთვება მასწავლებელი
: 1 კგ ვაშლი რა ღირს?
ჯგუფი პასუხობს : 5 ლარი მას
მასწ: 200 გრამი კილოგრამის რა ნაწილია?
ჯგუფი: მეხუთედი მას
მასწ: ანუ რა ეღირება 200 გრამი ვაშლი?
ჯგუფი: 1 ლარი მას
ივანიშვილი : The apples cost 6 Lari
J
კაპანაძე :
I want 3 kilo tomatoes. Can you help me ? I don’t know how much do they cost?
( მე მინდა 3კგ პომიდორი, შეგიძლიათ დამეხმაროთ - არ ვიცი რა ღირს)
ემინე ოზქანი : they cost nineteen Lari and fifty Tetries
How
much money did you spend ? რამდენი ფული დაგეხარჯათ ? ( პაპულაშვილი სოფო )
ჯგუფი: we spent
thirty-three laries
Our shopping was interesting -ჩვენი
შოპინგი იყო საინტერესო ( სარდლიშვილი)
Really ,we enjoyed it - ნამდვილად მოგვეწონა ის ( ღვალაძე)
We visited music shop, sports shop,
clothes shop, computer and mobile shop and also we were at the greengrocer’s - ჩვენ მოვინახულეთ მუსიკალური მაღაზია, სპორტული მაღაზია, ტანსაცმლის
მაღახია , მობილურისა და კომპიუტერის მაღაზია და ასევე ვიყავით ხილ-ბოსტნეულში- ( გაბინაშვილი)
We hope our next shopping in the real life will be more
fruitful-ჩვენ ვიმედოვნებთ რომ ჩვენი შემდეგი შოპინგი რეალურ ცხოვრებაში იქნება უფრო
ნაყოფიერი ( სოფო პაპულაშვილი)
-ჩვენ ვიმედოვნებთ რომ ჩვენი შემდეგი
შოპინგი რეალურ ცხოვრებაში იქნება უფრო ნაყოფიერი -ღვალაძე
Of course -რა თქმა უნდა ( სარდლიშვილი)
Let’s hope for the best - ყველაფერი
საუკეთესო ვიმედოვნოთ ( გაბინაშვილი-სარდლიშვილი, პაპულაშვილი)
ხელოვნება : თქვენ დახატეთ ხილი
და ბოსტნეული, რომელი ჟანრის ნახატი შეიძლება შავასრულოთ მათი დახმარებით? პეიზაჟის
თუ ნატურმორტის? ( შეასრულეთ მარტივი ნატურმორტი)
რეფლექსია ( ინგლისური ენა):
ზემოთ აღნიშნული გაკვეთილი წარმატებით ჩატარდა გამოიწვია მოსწავლეებში დიდი ინტერესი
და მოტივაცია, როდესაც სახელმძღვანელოში მოცემული დიალოგები პრაქტიკულად თავიანთ შექმნილ
გარემოში ( მაღაზიებში) გამოიყენეს, სამუშაო პროცესი ძალიან საინტერესო აღმოჩნდა, წლის
მანძილზე შეისწავლეს სხვადასხვა დიალოგები , რომელთა აზრობრივი კავშირი თემატურად და
საგნობრივად იქნა ინტეგრირებული.
სამუშაო პროცესის დაგეგმვისას მასწავლებლებმა გავითვალისწინეთ
რა მოსწავლეთა შესაძლებლობები და უნარები, და შესაბამისად მივეცით დავალებები. ამით
თავიდან ავირიდეთ სირთულეები და მოსწავლეთათვის უხერხული სიტუაცია, რადგან ეგრძნოთ
თავი თავისუფლათ და მოეხდინათ საკუთარი თავის რეალიზება. გაკვეთილზე მოვიწვიეთ მშობლები,
პედაგოგები და სკოლის დირექცია, ჩატარებულმა გაკვეთილმა მოსწავლეებს რეალურად დაანახა შესწავლილი მასალის
გამოყენება და რეალურ გარემოსთან კავშირი, რომ მიღებულ ცოდნას გამოიყენებდნენ რეალურ
ცხოვრებაში და არა მხოლოდ საკლასო ოთახში მოხდება მათი ცოდნის რეალიზება არამედ საზოგადოებასთან
ურთიერთობაში.
No comments:
Post a Comment